Saturday, April 10, 2010

Gambar Yang Tidak benar?



Daripada : Irwan Idris (sabahdaily.net)


Saya mendapat panggilan dari pengurusan Celcom Berhad sebentar tadi dan diajukan persoalan tentang seorang yang bernama xxxxxx dan xxxxxx.

Mendengar nama ini dikaitkan dengan saya, saya terus memotong kata kata pengurusan CELCOM Berhad bahawa saya tiada kaitan langsung dengan nama nama ini.

Dia memberitahu saya, mereka agak terkilan dengan gambar superimpose yang di gunakan di web tersebut.

Nasihat saya secara peribadi kepada CELCOM, web tersebut adalah kurap dan kurap hanya boleh diubati dengan ubat kurap. Jgn garu. Abaikan penulisan itu, teruskan sahaja ke peringkat laporan polis dan Mahkamah adalah jawapan kepada kelompok ini.

Saya menulis kali ini, kerana mereka membuat panggilan kepada saya. :)

Jangan buang masa mencari orang yang anda tidak akan dapat temui, berikan saja tugas itu kepada pihak Polis dan mereka yang sememangnya ditugaskan untuk menguruskan orang orang seperti ini.

Maklumat Lanjut : www.sabahdaily.net/

5 comments:
Write comments
  1. heran bin ajaib mengapa celcom begitu bodoh menghubungi irwan yg tidak tahu masalah rakyat? sudah puluhan komplen terhadap celcom mengapa irwan sbg org ldu nafikan hak rakyat? sya fikir irwan ni lelaki sial la, macam bapaknya juga ditendang laki org kedapatan di karaoke cinta, anak dgn bapak sama saja bodoh...

    ReplyDelete
  2. celcom memang lembap la sekarang, jgnkan broadband, line telefon pun bermasalah. ini irwan budak hingusan tidak tau apa2 pun tentang masalah rakyat, sya fikir irwan ni terencat akal, oku. utk celcom, please tambah lagi tiang pemancar di sabah ini jgn tau kaut duit rakyat saja.

    ReplyDelete
  3. sememangnya pihak celcom rasa perihatin kepada masaalah pelanggan bukan meneggakkan benang basah. Secara rasionalnya sepatutnya pihak celcom meneliti dan mengumpul maklum balas dari setiap pelanggan Broadband khusus dikawasan pantai timur Sabah, Daerah Lahad Datu Kunak dan Semporna yang sudah pasti tidak mendapat kepuasan mengenai liputan Celcom sepenohnya. Sebagai pelanggan tetap Broadband Celcom sesungguhnya saya turut merasakan sedikit kekecewaan bilamana liputan Celcom sentiasa terganggu bahkan dikawasan pulau bum-bum secara majoritinya tidak mendapat liputan meluas kalau ada pun ianya hanya 1 bar sahaja tanda signal yg diterima. Sebagai pelanggan Celcom kita mengharapkan agar pihak Celcom lebih kepada kepuasan pelanggan dan sanggup menerima kritikan yg dilihat membina kearah kemajuan dan keuntungan bersama. Sesungguhnya kita dipantai timur sabah merasa rugi berbanding pengguna didaerah lain dimalaysia. Bayaran tetap sama tetapi kepuasan amat berbeza.

    ReplyDelete
  4. Moral ceritanya? Bagus pakai Digi ataupun Maxis. Celcom? Paling slow tahap kamen rider. Yang CELCOM pi call penulis kenapa? Lebih baik buat laporan terus ke polis. Ada2 saja skrg..

    ReplyDelete
  5. Advice to Celcom? Report to the police lah..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.